هم زمان با هفتم ماه صفر و بنا به روایتی مصادف با سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ویژه برنامه‌های تبلیغی- مذهبی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

تشریح ویژه برنامه‌های شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی

این ویژه برنامه‌ها از شامگاه یکشنبه بیست و یکم مرداد با محوریت رواق بزرگ امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی آغازو بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه سرایی توسط ابراهیم قانع ادامه می یابد. 

سخنرانی حجت‌الاسلام شریعتی‌تبار و اجرای برنامه عزاداری و ذکر مصیبت با نوای حاج احمد واعظی از جمله برنامه‌های شب شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی است. 

همچنین مراسم سوگواری و عزاداری در روز شهادت این امام مظلوم ،بیست و دوم مرداد ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت عاشورا توسط محمد میرجامی آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام علی غفوری منش با قرائت زیارت عاشورا ، دل‌ها را روانه آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌کند. 

در شام شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز حاج ابراهیم قانع با قرائت زیارت پر فیض امین‌الله و عرض ارادت به محضر امام مهربانی‌ها آغازگر مراسم خواهد بود.

 سخنرانی حجت‌الاسلام سید جعفر علم‌الهدی و مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) با نوای ابراهیم احمدی از دیگر برنامه‌های شام شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.